marți, 3 mai 2011

Sa inceapa calatoria....

Primul meu blog, prima mea postare...niciodata nu m-am priceput la cuvinte, desi lucrez in relatii cu clientii.
Am sa incerc sa vorbesc in imagini, creatii si mai putine cuvinte.

De altfel vreau sa impartasesc cu toata lumea cunostintele mele "avansate" ce tin de crearea de bijuterii. As vrea sa postez toate tutorialele dupa care am invatat si eu, sper doar sa nu incalc vreo lege de copyright - care dintr-o data e atat de invocata cu toate ca unii iau ideile din carti din anul 80....

Daca e sa ne intoarcem la "origini" am descoperit pasiunea pentru bijuterii handmade de la o colega, Adriana, care la randul ei are un site dedicat acestei indeletniciri....  http://www.pixierust.com  si cine stie poate creatiile noastre vor inspira si alti oameni care ne vor urma exemplul si ne vor infrumuseta viata.

So....sa incepem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu